Neue CBA und ACE version verfügbar

Neue Datenschutzerklärung gemäß EU-Datenschutz-Grundverordnung (DS-GVO). Weitergehende Infos findet ihr hier.
  • habe eine neue cba und ace version über six updater gefunden.
    wenn wir die benutzen wollen muss martin die nur als downlaod packen und wir können sie downloaden!


    hier mal ein ausschnitt vom ACE Changlog :


    h2. 2012-08-31 16:50:15 +0200


    Build 569
    Updated to source:@c62f9b842abf46d8b5e3bb19779d9607372125d4





    h2. 2012-08-24 16:41:07 +0200


    Build 568
    Updated to source:@fff8261b9ce7dd7477ec84de5ab22d0f41418828


    h3. Changed


    * ACE is now more female friendly, fixes #39877 [rocko]
    * Configs for the ACR DLC (soldiers and small weapons), refs #39442 [Robalo]
    * DM12 uses ironsight model instead of aiming overlay [rocko]
    * Increased loadingtime for CSWs when linking belts together [rocko]
    * Key shortcuts for shoulder tapping and knocking people down [rocko]
    * Picking up tripods and (especially) mortar baseplates takes less time [VKing]
    * Possibility to detonate IEDs via cellphone (formerly 'Clacker') [WIP] [rocko]
    * Possibility to simulate EVAC scenarios by stopping the PMR timer when casulties are loaded into MEDEVAC vehicles [rocko]
    * Vanilla "Heal X" and "Heal at" actions now available via interaction menu to prevent appearing in missions with the Æ Wounding system [rocko]


    h3. Added


    * A-10 gun pipper range circle [Nou]
    * DM31 AT mine [rocko]
    * Keybinding for pickling weapons in HUD. Should work with most keybindable HOTAS sticks. [Nou]
    * M15 Gas Mask by Martijn [VKing]
    * Maxillofacial shield kit [rocko]
    * Possibility to 'stabilize' a casulty. Stabilizing will bring back casulty from going unconscious now and then and ONLY if casulty is not suffering from bloodloss causing the unconsciousness, fixes #8707 [rocko]


    also es liegt an euch ob wir noch updaten wollen,also ich finde ja weil dann auch die ACR waffen unterstützt werden

    REST IN PEACE Rohrkrepierer


    Zitat


    Stoppelhopser schrieb:
    Lordlars und ich suchen unbedingt noch nen dritten Mitspieler um Barbie 3D Designer im Multiplayer zu spielen.

    Dieser Beitrag wurde bereits 1 Mal editiert, zuletzt von Curetia ()

  • Datei (1,25GB groß) liegt bereit, ich müsste hier nur noch den Link reinsetzen, wenn wir updaten wollen.


    Was Lars im übrigen mit der Unterstützung der ACR-Waffen meint ist folgendes:
    Derzeit fallen die Gegner mehr oder weniger meist schon nach einem Treffer um, weil das Schadenssystem von ACE nicht auf diese Waffen angewendet wird (das gleiche gilt im übrigen auch für die Balistik bzw Flugbahnberechnung). Wenn wir also die ACE-Unterstützung für ACR wollen, dann müssen wir es updaten.

  • Ja was willst du da jetzt hören? Ich kann dir nur sagen ich war stark verwundert, dass 1 Treffer mit der neuen Waffe und Mk-17 Magazin reicht um jeden Gegner umzulegen. Ansonsten ist glaub ich auch die Flugbahnberechnung nicht gemacht das heißt die Kugel fliegt einfach ohne vom Wind abgelenkt zu werden usw. soweit ich das richtig gelesen habe.

  • es gibt ne neue @ACE und ne neue @CBA version.



    Changelog @ACE:
    h2. 2012-12-01 19:41:10 +0100
    Build 584
    Updated to source:@62320e28ce1e5ee5363ff2d9f6e2c52bee134ff9


    h3. Changed


    * Applying medicines will leave medical waste objects for immersion [rocko]
    * Morphine effects: Morphine will reduce overall pain while active (removes the need to constanty adminster it for every little scratch - but will have sideeffects if too many) [rocko]
    * Morphine effects: Overdosaging (10 injections at once or within it's activation time will kill) [rocko]
    * Pain is no longer a criteria for dying [rocko]
    * People becoming unconscious now and then can be brought back to normal via Stabilize or Epinephrine (removes the need to adminster Epinephrine for every little scratch) [rocko]
    * Removed 'moaning sounds' for unconscious players (players that are close to death will have death rattle sounds) [rocko]
    * Revive time counter now only shows when specifically enabled via "ace_wounds_prevtimeshow = true" for non immersive gameplay [rocko]
    * Slight chance a bullet hit will not cause an extensive bleeding as in previous versions [rocko]


    h3. Fixed


    * Russian FFAR penetration stats [zGuba]
    * Script error in slingload, fixes #64244 [Xeno]


    h3. Added


    * Missile guidance code now hands off to client machine of laser designator for Hellfires and LGB. [Nou]



    changelog @CBA:
    h2. 2012-12-03 12:00:01 +0100


    Build 188
    Updated to source:@f07df354804180015c1a982c244cccc529c65cb6


    h3. Changed


    * IMPROVED: CBA_fnc_hashSet performance. fixes #2407 [Killswitch]


    h3. Fixed


    * CBA_fnc_hashRem caused a script error. [Killswitch]

    REST IN PEACE Rohrkrepierer


    Zitat


    Stoppelhopser schrieb:
    Lordlars und ich suchen unbedingt noch nen dritten Mitspieler um Barbie 3D Designer im Multiplayer zu spielen.

  • Habe es auch so als Info gesehen.
    Hätte drunterschreiben sollen:"Zur Kenntnis genommen"


    Vielleicht wäre das am besten, wenn jeder der das gelesen hat kruz schreibt:" gesehen und verstanden" oder so.


    Dann kann man am ehesten feststellen wer informiert wurde